فروش تجهیزات دندان پزشکی و تجهیزات یونیت دندانپزشکی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 19 مرداد 1401
بازدید : 305
نویسنده : احمد

یکی از انواع رادیولوژی های دندانی رادیوگرافی پری اپیکال یا رادیوگرافی تک دندان می باشد . رادیوگرافی پری اپیکال چیست؟ یکی از انواع رادیولوژی های دندان می باشد که با نام رادیوگرافی تک دندان نیز معروف است و به دندانپزشک امکان بررسی یک یا دو دندان را از داخل دهان به صورت کلی از ریشه تا تاج میدهد . فروش تجهیزات دندان پزشکی دندانپزشکان همچنین میتوانند با تجویز این نوع رادیوگرافی در صورتی که در دندان یا ریشه آن تغییرات غیر طبیعی به وجود آمده باشد ، مشکل را مورد بررسی قرار داده و آن را برطرف کنند . در چه مواقعی از رادیوگرافی پری اپیکال استفاده می شود ؟ بررسی و تشخیص پوسیدگی های دندان به منظور طبقه بندی آنها با توجه به تاثیری که بر مینای دندان ، عاج یا عصب دندان گذاشته اند . این روش با استفاده از صفحات رادیوگرافیک کوچک انجام می شود . صفحات درون دهان قرار گرفته و از طریق دستگاه اشعه ایکس خارجی تحت تاثیر قرار می گیرند.

  1. دوره مواد آزمون ورودی (شیمی و زیست شناسی)
  2. قیمت ایمپلنت در مطب ما - drhashemi
  3. بریتیش کلمبیا - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
  4. Flat plastic
  5. شیر برقی کراشوار
  6. Spoon excavator: برای برداشتن پوسیدگی های نرم به کار می رود

به این صورت که صفحات را در درون دهن قرار می دهند که این صفحات با دستگاه اشعه ایکس خارجی کار می نمایند. رادیوگرافی دندانپزشکی پایه دار و یا ایستاده تک دندان دارای سوراخ هایی می باشد که سنسورهایی دارند. این سنسورها قابلیت ایجاد تصویر دیجیتال از دندانی که مد نظرتان می باشد را دارا است. در حین تصویربرداری به بیمار اخطار دهید که باید عضلات دهان خود را آرام نگه دارد و هیچ حرکت اضافه ای را نداشته باشد تا تصاویر دندان هایشان تار نگردد. در دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی تک دندان برای تهیه تصاویر بهتر از نقره استفاده میگردد که باعث آلودگی محیط کمتری می شود. سرعت درج تصویر در دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی تک دندان بالا است و خیلی ارتباط بین رادیولوژیست و دندان پزشک بهتر صورت می گیرد. در دستگاه های رادیوگرافی دندانپزشکی که برای یک دندان صورت می گیرد می توان عکس ها را بدون چاپ ذخیره کرد.

و دستگاههای موجود نیز خارجی هستند. وی افزود: تولید این دستگاه باید نیاز کشور را تأمین کند. همچنین باید بازار بزرگی را برای ما در راستای تولید و صادر به کشور های همسایه در پی داشته باشد. سوریه، افغانستان، عراق، هند کشورهایی اند که به این دستگاه نیاز دارند و ما میتوانیم به آنها صادرات داشته باشیم. نمونههای خارجی دستگاه شتابدهنده خطی از ۱.۲ میلیون یورو تا ۴ میلیون یورو قیمت دارد. درحالی که دستگاهی که تولید کرده ایم با همان کیفیت قیمتی در حدود ۴ تا ۸ میلیارد تومان دارد. این دستگاه علاوه بر درمان سرطان در عکس برداری از دندان هم کاربرد دارد. دراین دستگاه یک الکترون یا پروتون یا نوترون از سمت چپ وارد دستگاه میشود. دستگاه با ایجاد میدان مغناطیسی معکوس باعث افزایش سرعت حرکت آن ماده میشود. پس از اینکه ماده سرعت لازم را پیدا کرد به یک لامپ برخورد میکند. پس از برخورد با لامپ عکسی از دندان شما را حاصل میکند.

حالتی که دندانهای پایین جلوی دندانهای فوقانی قرار میگیرند، آندربایت نامیده میشود. این مشکل ممکن است ناشی از رشد نامناسب فک بالا، رشد بیش از حد فک پایین و یا ترکیبی از هر دو باشد. دندانهای از دست رفته نیز ممکن است سبب آندربایت شود. این وضعیت میتواند مانع از عملکرد نرمال شود و باعث آسیب به دندانها گردد. بیماران دارای آندربایت همچنین ممکن است درد فک یا مفصل را تجربه کنند. هنگامی که هر دو فک بالا و پایین در موقعیت مناسب قرار نگیرند، کراس بایت ایجاد میشود و یک یا چند دندان بالایی در داخل دندانهای پایین ادغام میشوند. این حالت میتواند در جلو و یا هر طرف دهان رخ دهد. کراس بایت میتواند باعث سایش ناهموار دندانها و ایجاد بیماریهای لثه و تحلیل استخوان شود. اپن بایت زمانی اتفاق میافتد که برخی از دندانها قادر به تماس با ردیف مخالف دندانها نباشند. ژنتیک، ساختار غیر طبیعی فک یا مکیدن انگشت شست ممکن است اپن بایت را ایجاد کند.

خوردن غذاهای چسبناک، استفاده از نخ دندان یا خلال دندان در زمان وجود جداکننده بین دندانها دشوار است. هربست (Herbst) وسیلهای است از طریق فشار دادن فک پایینی به طرف جلو و دندانهای آسیاب بالایی به طرف عقب، باعث کاهش شدت عارضه اوربایت میشود. این وسیله ثابت اغلب برای جوانان و نوجوانان استفاده میشود و باید به مدت حدود 12 تا 15 ماه در دهان باقی بماند. از پوزیشنر (Positioner) به منظور کامل کردن جابهجایی دندانها در اواخر دوره درمان ارتودنسی شما استفاده میشود. در صورت استفاده صحیح و همکاری کامل با متخصص ارتودنسی، شما فقط به مدت 4 تا 8 هفته نیاز به استفاده از پوزیشنر خواهید داشت. متخصصین ارتودنسی از هدگیر برای بیمارانی استفاده میکنند که لازم است سرعت رشد فکهای آنان کاهش داده شود. هد گیر معمولاً به شکل یک تسمه یا نوار پلاستیکی است که دور سر بیمار قرار میگیرد و به یک سیم فلزی در جلوی دهان او متصل میشود.

لنزهای ماکرو مناسب عکاسی دندانپزشکی هستند. چند ویژگی که قبل از خرید لنز باید در نظر بگیرید عبارتند از فاصله کانونی مطلوب، نسبت بزرگنمایی، استابیلایزر. در عکاسی دندانپزشکی از فلاش برای روشن کردن حفره دهان و صورت بیمار استفاده میشود. هنگام انتخاب فلاش، باید به نوع فلاش توجه شود. فلاش های ماکرو برای عکاسی داخل دهانی توصیه میشوند. ساختار آنها باعث میشود که منبع نور نزدیک سوژه و عدسی قرار گیرد. فلاش حلقه ای به کمک مانت مخصوص در جلوی لنز نصب میشود. فلاش های اکسترنال نیز روی دوربین قرار میگیرند و گزینه مناسبی برای عکاسی از صورت میباشند. برای جراحی، فلاش حلقه بهترین انتخاب است. اندازه جمع و جور فلاش حلقهای و قرار گرفتن آن در کنار لنز این امکان را فراهم میکند تا تمام مناطق موجود در فضای حفره دهان روشن شود. از فلاش دوتایی میتوان در حین عمل جراحی استفاده نمود. در این حالت موقعیت فلاش ها باید در کنار محور لنز باشد. چنین موقعیتی را می توان با استفاده از براکت تنظیم نمود.

حدود 150 کشور در جهان در ساخت ایمپلنت ها به خودکفایی رسیده اند که یکی از آنها ایران می باشد. این 5 کارخانه بزرگ از مشهور ترین سازندگان ایمپلنت ها و دیگر لوازم پزشکی در جهان هستند که اغلب دندانپزشکان ترجیح می دهند از این برند ها برای بیماران خود استفاده کنند. البته ایمپلنت ها در انواع مختلف با سیستم های گوناگون ساخته می شوند که انتخاب هر کدام از آنها بر عهده دندانپزشک می باشد. 4. Zimmer Biomet: شرکت آمریکایی زیمر بیومت از بهترین تولید کننده های ایمپلنت های دندانی که تولیدات آن اغلب با قیمت بالا به فروش می رسد. در میان انواع برند و نوع ایمپلنت، این برندها و مارکهای معتبر هستند که هم در آزمایشها و هم در عمل درصد موفقیت بالایی را به همراه دارند. اگر شما هم بهترین کارکهای ایمپلنت دندانی را بشناسید، حس رضایت شما بعد از انجام ایمپلنت بیشتر خواهد بود. تجهیزات یونیت دندانپزشکی در ادامه به معرفی برندهای معروف از کشورهای پیشرفته و پیشرو در زمینه تولید ایمپلنت میپردازیم.

مجموعه ای از مدارات الکتریکی است که روی یک صفحه نیمه هادی کوچکی (معمولا از جنس سیلیکون) قرار گرفته ند و ابعاد بسیار کوچکی دارند. قطعه ای قابل برنامه ریزی است که بصورت یک یا چند مدار مجتمع موجود می باشد. این قطعه داده های دیجیتال را به عنوان ورودی گرفته آنها را پردازش می کند و نتیجه را در خروجی فراهم می آورد. LCD: نمایشگر صفحه تختی که از ویژگی های مدولاسیون نور کریستال های مایع برای نمایش استفاده می کند. LED: یک نمایشگر صفحه تخت هست که از LED برای نمایش استفاده می کند. این قطعات قادر به انجام عملیات الکتریکی با استفاده از اجزاء متحرک یا اتصالگرهای الکتریکی می باشند. ترمینال یا پایانه: یک نقطه ای که امکان اتصال به مدارات خارجی را ایجاد می کند. کابل های دارای اتصالگر یا ترمینال در انتهای آن. مدار شکن: کلید مکانیکی خودکاری است برای حفاظت در برابر اضافه بار یا اتصال کوتاه. فیوز قابل ریست شدن یا پلی سوئیچ: برای حفاظت در مقابل اضافه جریان استفاده می شوند.

داشتن دندانهای مرتب و منظم از آرزوهای هر کسی است. لبخند زیبا در گرو داشتن دندانهای سالم، مرتب و خوشفرم است. اما اگر دندانها از هم فاصله داشته و یا به همچسبیده باشند چطور؟ آیا میتوان این ایراد ظاهری را برطرف کرد و دندانی زیبا داشت؟ پاسخ این سوال مثبت است. از روشهای برطرفکنندهی فاصلهی بین دندانی میتوان به ارتودنسی اشاره کرد. علاوه بر ترمیم خرابی دندان، دندانپزشک ها وظیفه مرتب کردن شکل دندان و فک را نیز بر عهده دارند. برخی از افراد دندان ها در جای خود مرتب نیست و ممکن است فاصله دندان های ردیف پایین و بالا در حالت مناسبی نباشد. در این حالت از روش ارتودنسی برای مرتب کردن ساختار دندان و زیبا تر شد ظاهر فک استفاده می کنند. گاهی افراد تمایل دارند در کوتاهترین زمان ممکن اشکالات ظاهری دندانهای خود را برطرف کنند. مثلا برای برطرف کردن فواصل بین دندانی از راه ارتودنسی، حداقل دو سال زمان نیاز است.

همزمان با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، دفترچه راهنمای ثبت نام آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود. داوطلبان باید برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 99 و محل دانشگاه های ارائه دهنده آن ها اطلاعات لازم را کسب نمایند. اگر شما جزء علاقه مندان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی هستید، حتما در پی آگاهی از میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 99 می باشید. قطعات تجهیزات دندانپزشکی بنابراین می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه کلیه اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید. 1- ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی شهر سنندج چه زمانی انجام می شود؟ نام نویسی شرکت کنندگان دوره کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی در تاریخ 11 شهریور لغایت 18 شهریور انجام خواهد شد. 2- نام نویسی متقاضیان دانشگاه علمی کاربردی سنندج از چه طریقی انجام می شود؟ ثبت نام برای داوطلبان ورودی مهر ماه به صورت غیرحضوری بوده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. متقاضیان ورودی بهمن ماه می بایست در اواخر آذر یا اوایل دی ماه، به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر مراجعه نموده و نام نویسی کنند.

 




:: موضوعات مرتبط: دندانپزشکی , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , مواد و تجهیزات دندانپزشکی , سایت تجهیزات دندانپزشکی , تجهیزات دندانپزشکی دست دوم , فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی , خرید تجهیزات دندانپزشکی , قیمت تجهیزات دندانپزشکی , تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران , فروش تجهیزات دندانپزشکی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com